x

x

søndag den 3. juni 2018

Lille lilla gæstehåndklæde med en buket lavendel .
Jeg har ikke været så aktiv på lige denne strikkeblog her , det skulle udelukkende kun være med tæpper sokker sutsko m.m men det skal nok komme efterhånden :)
Efterårs ferie uge 42 2017 ferie i en skøn dejlig hytte i Norge tæt på Beitostølen  -Jutunheimen helt nøjgatig Melbybroton , et utroligt dejligt sted , ca 50 km fra Fagernes...og ja der ligger der selvfølgelig også en garnforretning ,som skal besøges hver gang vi er i hytten , og selvfølgelig køber jeg en mase garn , her på billedet bare et lille udpluk fotograferet ved hytten med store sten mos og lav, det er jo Norsk :)  er bare så hyggeligt, også  dejligt garn jeg fik købt
Et hyggeligt gammelt foto
Strikket små "pynte" håndklæder i Paris bomuld fra Drops, neeej de skal ikke bruges men bare ligge og pynte på badeværelset
Hæklet bøllehat med en tynd hørsnor , hihi godt nok opskrift meen den blev IKKE som vist i opskrift så derfor blev det så helt min egen
Jubiii sådan kan jeg da godt ha nogle gange når jeg strikke..hihi lidt sjov
Dejlige varme sutsko TIL VINTEREN :) bestemt ikke til lige i disse dage her, de er strikket i dobb. Nepal fra Drops mønster er også fra Drops

Ingen kommentarer:

Send en kommentar